aA aA

Open huis peuteropvang Drie Turven Hoog Musselkanaal op woensdag 22 mei

Gepubliceerd op:

Woensdag 22 mei van 13.30 tot 15.30 uur heeft peuteropvang Drie Turven Hoog in Musselkanaal een open huis voor ouders die kennis willen maken of willen ervaren of deze opvang past bij hun peuters. Natuurlijk kunnen ook hun kindjes kijken of zij Drie Turven Hoog leuk vinden.

Peuteropvang Drie Turven Hoog is er voor kinderen van 2,5 tot 4 jaar. Voor de kleintjes vanaf 1,5 jaar biedt deze opvang twee keer per maand een dreumesochtend.

Het open huis is op woensdag 22 mei van 13.30 tot 15.30 uur. Ouders en peuters zijn van harte welkom. De leidsters kunnen informatie en advies geven. Ouders kunnen onder het genot van een kopje koffie/thee rondkijken, kennis maken en hun vragen stellen.

Het adres van Drie Turven Hoog is:

Spireastraat 6

9581 CZ Musselkanaal

Meer informatie:

Voor vragen of om een andere keer te kunnen kijken, bel/app: 06-25584361

15-02-2024

Wethouder Sterenborg opent nieuwe peutergroep voor extra ondersteuning in de ontwikkeling van kinderen.

De Kanjers is de naam van de nieuwe zogenoemde VVE+ groep. De groep is een initiatief van Stichting Peuterwerk in Stadskanaal in samenwerking met gemeente Stadskanaal en Elker jeugdhulp en onderwijs. VVE+ is een Voorschoolse en vroegschoolse educatievorm voor kinderen die extra ondersteuning nodig h…

Stichting Peuterwerk is onderdeel van Tintengroep